Для батьків
заходів щодо профілактики булінгу в Сороки- Львівській загальноосвітній школі на 2020 – 2021 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
1. |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських комітетах: - Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; - Опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - Психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; - Соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; - Визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Діагностичний етап
Усі категорії учасників освітнього процесу
|
Упродовж року |
Класні керівники |
Інформаційно- профілактичні заходи
1. |
Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборпах |
Батьки здобувачів освіти |
Протягом 2020- 2021 н.р. |
Адміністрація школи |
2. |
Тиждень «Протидія булінгу в учнівському колективі» |
Класні керівники |
Лютий 2021 рік |
Директор школи |
3. |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Педагогічний колектив |
Лютий 2021 рік |
Класні керівники |
4. |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1-9 |
Упродовж року |
Гнатик Ю.М. |
5. |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорові |
Квітень 2021 рік |
Адміністрація плану |
6. |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу». |
Педагогічний колектив |
Квітень 2021 рік |
Гнатик Ю.М. |
7. |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Кравців І.З.
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків.
|
1-9 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
2. |
Створення морально бепечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять. |
1-9 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
3. |
Перегляд кінострічок відповідної спрямованості. |
5-9 класи |
Упродовж року |
Класні керівники,учителі історії |
4. |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів. На уроках історії. |
1-9 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
5. |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу». |
1-9 класи |
Грудень 2021 року |
Класні керівники |
6. |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ». |
1-9 класи |
Лютий 2021 року |
Класні керівники |
Робота з батьками
1. |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі». |
1-9 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
2. |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1- 9 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
3. |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті». |
5-9 класи |
Квітень 2021 року |
Дзюбан С.Т. Шихардін Я.Г. |
4. |
Інформаційна робота через інтернет- сторінки |
5-9 класи |
Упродовж року |
Дзюбан С.Т. Шихардін Я.Г. |
Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні , обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо.
Важливо, щоб школа стала для дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.
Актуальним є організація збирання та поширення інформації про героїчні вчинки українських військовослужбовців, бійців добровольчих батальйонів , волонтерів та інших громадян, які зробили значний внесок у зміцнення обороноздатності України.
Героїчні й водночас драматичні й навіть трагічні події останнього часу спонукають до збору та поширення інформації про учасників АТО та волонтерів; необхідно взяти шефство над родинами учасників ATO, які цього потребують. В цілому важливим є формування засобами змісту навчальних предметів якостей особистості, що характеризуються ціннісним ставленням до суспільства, держави, самої себе та інших, природи, праці, мистецтва.
З учнями нашої школи будуть проведені такі Уроки звитяг:
5- 6 класи: Борці боротьби за незалежність ХХ-ХХI століть – молоді Герої Крут, Донецького аеропорту АП і Дебальцевського плацдарму- класні керівники (Занько І.І., Голяк І.І.);
7 клас: Перша незалежність Української держави, проголошена в ХХ столітті- класний керівник (Гнатик Ю.М.);
8 клас: Соборність України- класний керівник (Сокіл Г.М.);
9 клас: Героїзм захисників Крут- класний керівник (Старко С.В.).